შენელებული მეტაბოლიზმის მიზეზები, რომლებიც აისახება წონაზე. № 3 ვერც ვიეჭვებდი.

ჭარბი წონის მომატებისა და დიეტების დაბალი ეფექტურობის ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი არის ორგანიზმში ნივთიერებათა ცვლის შენელება. ბევრი გამხდარი ქალის მოხდენილი სხეულის საიდუმლო სულაც არ არის ამოუწურავი დიეტა ან დარბაზში რეგულარული ვიზიტი, არამედ უბრალოდ დაჩქარებულ მეტაბოლიზმში. ბევრი ადამიანი ასტიმულირებს მას სპეციალურად შერჩეული პროდუქციის კომპლექსით. რა თქმა უნდა, არავინ უარყო ცხოვრების ჯანსაღი წესი და სწორი რეჟიმი!

მოდით გავეცნოთ შესაძლო ფაქტორებს, რომლებიც ანელებს მეტაბოლიზმს. ქვემოთ მოცემული 11 მიზეზით, სავარაუდოდ, იპოვნით მინიშნებას, თუ რატომ არ მუშაობს დიეტა და სხეული არ ჩქარობს ამ ზედმეტ კილოგრამებთან დამშვიდობებას.

ნელი მეტაბოლიზმის მიზეზები

1.Სტრესი

ნერვული დაძაბულობა ანელებს მეტაბოლურ პროცესებს. გამოკვლევებმა აჩვენა, რომ სტრესის დროს ქალის სხეული წვავს 100 კალორიით ნაკლებს ვიდრე მშვიდ მდგომარეობაში.

2.რკინის ნაკლებობა

რკინა მოქმედებს როგორც კუნთების ჟანგბადის მიმწოდებელი. ჟანგბადის შიმშილის დროს ენერგიის დონე იკლებს და მასთან ერთად მეტაბოლიზმი ნელდება. ნუ დაივიწყებთ რაციონში ჩართოთ რკინით მდიდარი საკვები: წიწიბურა, პარკოსნები, ღვიძლი.

3.ბოსტნეულისა და ხილის მიღება ნიტრატებთან ერთად

ხილი, რომელიც ორგანიზმისთვის სასარგებლოა, შეიძლება ზიანი მიაყენოს მას! თვალი ადევნეთ ბოსტნეულისა და ხილის ხარისხს: ქიმიკატები, რომლითაც ისინი გაჯერებულია ხშირად, ხელს უშლის ნორმალურ მეტაბოლიზმს.

4.იოდის ნაკლებობა

ფარისებრი ჯირკვალი პირდაპირ გავლენას ახდენს მეტაბოლიზმზე, ამიტომ საჭიროა დროდადრო იკვებოს იოდირებული მარილის გამოყენებით, აგრეთვე ზღვის პროდუქტებითა და კვერცხით.

5.ძალიან მაღალი ტემპერატურა სახლში

დიდი ხანია ექიმებ ურჩევენ ოთახის განიავებას ძილის წინ და ამის მიზეზი მხოლოდ ბაქტერიების განადგურება არ არის. სიცივე ააქტიურებს კანქვეშა ცხიმს, რომელიც პასუხისმგებელია კალორიების დაწვაზე.

6.არასწორი წახემსება

სწრაფი ნახშირწყლებით მუდმივი წახემსება მხოლოდ ზიანს აყენებს ფიგურას. შეცვალეთ ფუნთუშები, პეჩენიები, ტკბილი იოგურტები თხილით. მათში შემავალი პოლიუჯერი მჟავები ხელს უწყობს ცხიმის წვაზე პასუხისმგებელი ჰორმონების აქტივობის გაზრდას.

7.დილით გვიან ადგომა

დილის მზე არეგულირებს ჩვენს სხეულს სწორი ყოველდღიური რიტმის შესაბამისად. ის, თავის მხრივ, არეგულირებს ძილს, მოხმარებული საკვების რაოდენობას და დახარჯულ ენერგიას. მიიღეთ ვიტამინი D დილით მეტაბოლური პროცესების გასაზრდელად.

8.ძალისმიერ ვარჯიშზე უარის თქმა

კარგი ვარჯიშის საშუალებით შეგიძლიათ გაზარდოთ მეტაბოლიზმი 48 საათამდე. გახსოვდეთ, რომ რაც უფრო მეტი კუნთოვანი მასაა, მით ნაკლებია ცხიმი.

9.დიეტაში რძის პროდუქტების ნაკლებობა

რძის პროდუქტები შეიცავს ნუტრიენტებსა და მჟავებს, რომლებიც გავლენას ახდენენ ცხიმის წვასა და კუნთების ახალ ფორმირებაზე. გარდა ამისა, რძე შეიცავს კალციუმს, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია მეტაბოლიზმის რეგულირებისთვის.

 10.წყლის არასაკმარისად მიღება

ნორმალური მეტაბოლიზმისთვის წყლის სადღეღამისო ნორმაა 1,5 ლიტრი დღეში. მწვანე ჩაი კარგად წვავს კალორიებს და არაერთ დეტოქს-სასმელს გამოაქვს სხეულიდან ტოქსინები.

11.არარეგულარული ჭამა

არარეგულარული ჭამა, სხეულს აიძულებთ ენერგიის შენახვას, რადგან მან არ იცის როდის და საერთოდ იქნება თუ არა შემდეგი კვება. 3-4 საათში ერთხელ საჭმლის მიღებით, საჭმლის მომნელებელ სისტემას სტაბილურობას მოუტანთ და ხელს შეუწყობთ მეტაბოლიზმს.

აკონტროლეთ კვება, მიირთვით ჯანსაღი საკვები და იყავით შესანიშნავ ფორმაში. გაუზიარეთ სასარგებლო ინფორმაცია თქვენს მეგობრებს!

 

Loading...