მოსახლეობის 90% კისრის ოსტეოქონდროზით იტანჯება. შეაჩერეთ თავის ტკივილი, გულისრევა, თავბრუსხვევა “კისერ-ცერებრალური თერაპიით”!

ოფისში მუშაობა, სატელევიზიო გადაცემების ზედმეტი ყურება, მუდმივად  სოციალური ქსელების თვალიერება  პლანშეტების მეშვეობით, ნაკლები ფიზიკური აქტივობა და არაჯანსაღი კვება ყველაფერი სხვადასხვა დაავადებების მიზეზია, მაგრამ ყველაზე ხშირი და უსიამოვნოა ოსტეოქონდროზი. კერძოდ, კისრის ოსტეოქონდროზი. აქედან გამომდინარე, ჩნდება თავბრუსხვევა, გულისრევა, კისრის ტკივილი, რომელსაც მოაქვს დაღლილობა.

ბევრი ადამიანი ფიქრობს, რომ შეიძლება კისრის ოსტეოქონდროზი ონკოლოგიურ დაავადებებზე საშიშიც კი იყოს. ექიმი რეაბილოტოლოგის მრავალრიცხოვანი პაციენტები ამბობენ, რომ უკეთესია კისრის სწორად დატრიალება, ვიდრე იტანჯებოდნენ ჰიპერტონიით და ჰქონდეთ მუდმივად ინფარქტის ან ინსულტის შიში.

 

ვარჯიშები კისრის ოსტეოქონდროზის დროს

შიშონინი დარწმუნებულია, რომ სწორედ კისრის ოსტეოქონდროზია, რომელიც ჰიპერტენზიის პირველი მიზეზია და მხოლოდ 5% შემთხვევაში დაავადების შედეგია თირკმლებისა დაავადებები. და მაინც ექიმი ადასტურებს ოსტეოქონდროზსა და მაღალ წნევას შორის კავშირს …

 

საქმე იმაშია, რომ ასაკთან ერთად კისრის მალები განიცდის დეფორმაციას და აწვება სახსრებს, რომლებიც კვებავენ თავის ტვინს. ტვინს მიეწოდება ნაკლები ჟანგბადი და აიძულებს გულს სისხლი მაღალი სიჩქარით გადატუმბოს.

 

თუ ადამიანს აქვს სუსტი გული, ტვინი აკონტროლებს სისხლძარღვთა და კაპილარებს,  თუ კაპილარების შესუსტება მოხდა, ტვინი ტვირთავს თირკმელებს, რომლებიც ხელს უშლის სხეულისგან წყლის გამოდევნას.

 

ამ რესტრუქტურიზაციის შედეგად, სისხლის ცვლილების შემადგენლობა და შაქრის რაოდენობა იზრდება, ტვინს დაუყოვნებლივ სჭირდება დიეტა! როდესაც რეზერვები ამოიწურა, ხდება ინსულტი. მაგრამ ასეთი შედეგები შეიძლება თავიდან იქნას აცილებული, თუ დროთა განმავლობაში აღმოვფხვრით კისრის ოსტეოქონდროზის მიზეზს.

 

სისხლძარღვების შეკუმშვის მიზეზი ხშირად ნერვული შოკი ხდება. ამის გამო სისხლის ცირკულაცია და მალთაშუა დისკის მუშაობა ირღვევა – ხერხემალი არასტაბილური ხდება და სისხლძარღვები ვიწროვდება.

ექიმი შიშონინი გვთავაზობს მის მიერ სპეციალური ვარჯიშის მეთოდიკას, რომელსაც “კისერ-ცერებრალური თერაპია” ეწოდება.

 

 

საჭიროების შემთხვევაში, უნდა დაერთოს სპეციალური დიეტა ან ვარჯიშები სარეაბილიტაციო ტექნიკის დახმარებით. სავარჯიშოები შეიძლება შესრულდეს სახლში, მაგრამ თუ ერთ თვეში არ იქნება მნიშვნელოვანი შედეგი, უნდა მიმართოთ ექიმს. შესაძლოა, თქვენს შემთხვევაში, მალა და სახსარი მდებარეობს არატიპიურად.

შეასრულეთ ეს ვარჯიშები 5-5-ჯერ.

1.იყურეთ წინ, თავი გადახარეთ ჯერ მარჯვნივ, დაითვალეთ 10-მდე, შემდეგ გადახარეთ მარცხნივ და დაითვალეთ 10-მდე.

2.თავი დახარეთ ჯერ წინ, შემდეგ უკან. ამ შემთხვევაშიც 10-მდე უნდა დაითვალოთ.

3.კისერი დაიგრძელეთ წინ და თავი გვერდზე მიაბრუნეთ. დაუბრუნდით საწყის მდგომარეობას. ვარჯიში გააკეთეთ ჯერ ერთ, მერე მეორე მხარეს. უნდა შეასრულოთ აუჩქარებლად და არ დაგავიწყდეთ თვლა.

4.იყურეთ წინ, თავი მიაბრუნეთ ჯერ ერთ, შემდეგ მეორე მხარეს. ამ შემთხვევაშიც დაითვალეთ 10-მდე თითოეული მიბრუნების დროს.

5.მარჯვენა ხელი დაიდეთ მარცხენა მხარზე, თავი მიაბრუნეთ მარჯვნივ, მარცხენა ხელი მარჯვენა მხარზე დაიდეთ და თავი მიატრიალეთ მარცხნივ. გაიმეორეთ 5-ჯერ.

6.ხელები ასწიეთ და ხელსგულები შეაერთეთ თავს ზემოთ, თავი მიაბრუნეთ ჯერ ერთ, შემდეგ მეორე მხარეს ისე, რომ ხელები არ ჩამოსწიოთ, შემდეგ დაუშვით ნელა.

7.ხელის მტევნები მხრების სიგანეზე გასწიეთ, დაითვალეთ 10-მდე და დაუშვით.

8.მარჯვენა ხელი გაშლილ მდგომარეობაში ასწიეთ ზევით, მარცხენა გაშალეთ ქვევით და ოდნავ გვერდზე გასწიეთ, შემდეგ პირიქით.

 

Loading...