ახალი კვების გეგმამ ექიმიც კი გააკვირვა: მოემზადეთ 30 კილოგრამამდე წონის მოსაცილებლად!

სრულყოფილი სხეულის ძიებაში ქალები ხშირად ივიწყებენ თავიანთ ჯანმრთელობას და აყენებენ უამრავ ზიანს თავიანთი დიეტითა და ფიზიკური ვარჯიშებით. მაგრამ კარგი შედეგი შეიძლება მიიღოთ უსაფრთხო დიეტის დახმარებით.

თუ დიდი ხანია ოცნებობთ ლამაზ სხეულზე, აუცილებლად უნდა გამოსცადოთ ეს დიეტა საკუთარ თავზე, რომელიც 14 დღის განმავლობაში დაგეხმარებათ ზიანის გარეშ მოგაშოროთ ზედმეტი წონა.

პირველი დღე:

დღეში 2-3 კვერცხი  და შესაძლებელია ხილი და ბოსტნეული.

მეორე დღე:

1 ლ კეფირი და 500 გრ უცხიმო არაჟანი ხაჭოთი.

მესამე დღე:

ხილი და უმი ბოსტნეული შეუზღუდავი რაოდენობით, 1 ლიტრი კეფირი და 1 ლიტრი ხილის წვენი.

მეოთხე დღე:

500 გრ ქათმის ფილე ან თევზი, 1 ლიტრი კეფირი.

მეხუთე დღე:

ხილი და უმი ბოსტნეული შეუზღუდავი რაოდენობით.

მეექვსე დღე:

400-500 გრ უცხიმო არაჟანი ხაჭოთი , 1 ლ კეფირი.

მეშვიდე დღე:

ხილი და უმი ბოსტნეული შეუზღუდავი რაოდენობით.

მერვე დღე:

300 გ ქათამი, 1 კვერცხი, ბოსტნეულის სალათი შეუზღუდავი რაოდენობით.

მეცხრე დღე:

შეუზღუდავი რაოდენობი ხილი, 150 გრ ძროხის მოხარშული ხორცი, პომიდვრის და კიტრის სალათა მცენარეული ზეთით შეუზღუდავი რაოდენობით.

მეათე დღე:

150 გრ თევზი, ჭვავის პურის 2 ნაჭერი, პომიდვრის და კიტრის სალათა მცენარეული ზეთით ნებისმიერი რაოდენობით, 1/2 ლ კეფირი.

მეთერთმეტე დღე:

2 კვერცხი, 150 გრ ძროხის ხორცი მოხარშული, 4 ნაჭერი ჭვავის პურის, ბოსტნეულის სალათი, 1/2 ლ კეფირი.

მეთორმეტე დღე:

1 ლიტრი კეფირი, ხილი და ბოსტნეული შეუზღუდავი რაოდენობით.

მეცამეტე დღე:

300 გ ქათამი, ბოსტნეულის სალათი შეუზღუდავი რაოდენობით, 2 კვერცხი.

მეთოთხმეტე დღე:

4 მოხარშული კარტოფილი, ხილი შეუზღუდავი რაოდენობით, 1 ლიტრი კეფირი.

ამ ორი კვირის განმავლობაში აუცილებლად უნდა შეიცავდეს დიეტა მინერალურ წყალსა და მწვანე ჩაის.

სცადეთ საკუთარ თავზე ამ დიეტის საოცარი ეფექტი და გაუზიარეთ თქვენს მეგობრებსაც!

Loading...