როგორ ვიკვებოთ ისეთ დროს, როდესაც ზედმეტი წონის გამო საჭიროა ნახშირწყლებისა და ცხიმის მცირე რაოდენობით მიღება

დილის პირველი საუზმე 8-9 საათზე:

150 გრამი ჭვავის შავი პური, თევზი ქაშაყი 30 გრამი, კომბოსტოსა და ვაშლის სალათი ( კომბოსტო 200 გრამი, ვაშლი 50 გრამი, ლიმონის მჟავა და მარილი გემოვნებით ).

 

მეორე საუზმე 12 საათზე:

ხორბლისა და ქატოს ფაფა რძით ( ქატო 50 გრამი, ბურღული 20 გრამი ), 1 ჩაის ჭიქა ასკილის ნაყენი.

 

სადილი 15 საათზე:

ჭვავის პური 100 გრამი, ბორშჩი ხორცის ბულიონზე, ჩაბუღული ხორცი თავისსავე წვენმოსხმული, უგრეხელის ფლავი ( ხორცი 100 გრამი, კარაქი 10 გრამი, ბურღული 40 გრამი ), კომბოსტოს და უმი ვაშლის სალათი ( კომბოსტო 200 გრამი, ვაშლი 50 გრამი ).

 

ვახშამი 17 საათზე:

კარტოფილისა და ხორბლის ქატოს კატლეტები ( კარტოფილი 200 გრამი, დაფქვილი ხორბლის ქატო 50 გრამი, რძე 1/3 ჩაის ჭიქა, 1/2 კვერცხი, კარაქი 10 გრამი ), ერთი ჭიქა რძიანი ყავა, საქარინით შეტკბილებული.

 

19 საათზე:

ჭვავის პური 100 გრამი, ხორცის კატლეტები ( ხორცი 70 გრამი, კარაქი 5 გრამი, მზადდება უპუროდ ), მოშუშული კომბოსტო ( კარაქი 5 გრამი ), ყველი 20 გრამი.

 

დაძინებამდე 2 საათით ადრე:

ერთი ცალი მაგრად მოხარშული კვერცხი, ერთი ჩაის ჭიქა ასკილის ნაყენი.

კომბოსტოს, კიტრის, გოგრის სალათი, აგრეთვე გახეხილი და წყალში ამოვლებით სიტკბომოცილებული სტაფილო და ჭარხალი. შეგიძლიათ სურვილისამებრ მიიღოთ უმი ან მოხარშული ხილი.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*