ამ ასაკს თავისი წესები აქვს. ეს დიეტა გააუმჯობესებს მეტაბოლიზმს და იზრუნებს მოხდენილ სხეულზე.

რატომ არის, რომ 40 წლის შემდეგ სწრაფად ვიმატებთ? ორგანიზმი თანდათან ბერდება და სასიცოცხლო პროცესები ნელდება. ჰორმონალური ფონი არასტაბილური ხდება, კუნთის და ძვლის მასის რაოდენობა მცირდება, მეტაბოლიზმი ნელდება. დაბალი მეტაბოლიზმის გამო ცხიმი ლაგდება მხრებზე, მუცელზე. რა უნდა გავაკეთოთ?

გამოსავალი არსბობს: დაიცავით წესები, თუ საშუალება არსებობს, მიმართეთ ექიმ დიეტოლოგს. შეგიძლიათ მოხდენილი დარჩეთ 40, 50, 60 წლის ასაკშიც კი.

диета для женщин после 40

შემოწმება გაიარეთ ენდოკრინოლოგთან:
შეამოწმეთ ფარისებრი ჰორმონების მუშაობა, ასაკთან ერთად იწყება მათი უარესი ფუნქციონირება. ეს ჰორმონები პასუხისმგებელნი არიან მეტაბოლიზმის რეგულირებაზე. თუ არსებობს დარღვევა, გაიარეთ მკურნალობა.

диета для женщин после 40

შეამოწმეთ ჰორმონები
თუ თქვენ ხართ დიეტაზე და  წონას ვერ იკლებთ, ეს ნიშნავს, რომ არსებობს პრობლემა სექსუალური ჰორმონების წარმოებაში. კლიმაქტერული ცვლილებები შეიძლება გამოვლინდეს პროგესტერონის დონის შემცირებაში, ესტროგენის არასისტემატურ გამოყოფაში. ამ დარღვევებმა შეიძლება გამოიწვიოს ინსულინის რეზისტენტობა და სისხლში გლუკოზის დონის რეგულირების სირთულე.

диета для женщин после 40

ნაწლავის მუშაობის მოწესრიგება:
იზრუნეთ სხეულისგან ტოქსინებისა და შლაკების გამოყოფაზე, რომლებიც ნაწლავში გროვდებიან, ისინი ქმნიან მავნე და უსარგებლო დატვირთვას. თქვენ შეგიძლიათ გაწმენდა საჭმლის მომნელებელი სისტემის სამდღიანი დეტოქსიური დიეტით.

диета для женщин после 40

შეცვალე კვების რეჟიმი:

საუბარია დიეტაზე. ეს ცხოვრების წესი უფროა, ვიდრე დიეტა.

ჩვენ უნდა შევამციროთ ყოველდღიური კალორიების მიღება 30% -ით, შევამციროთ ცხოველური ცხიმების მოხმარება, სწრაფი ნახშირწყლების და, რა თქმა უნდა, შაქრის მიღება. ასევე შევამციროთ მარილის მიღება სხეულის სითხის შეკავების თავიდან ასაცილებლად. ჭამეთ მცირე ულუფებით, 4-6 ჯერ დღეში. არ გამოტოვოთ საუზმე არცერთ შემთხვევაში.

წახემსება შეიძლება მსუბუქი სალათებით და ცილოვანი კოქტეილებით. ხილი და ტკბილეული ჭამეთ დღის პირველ ნახევარში, ნახშირწყლები-შუადღით, საღამოს მოერიდეთ ცხიმების მიღებას.

მკაცრი დიეტა, რომელიც მთლიანად გამორიცხავს ცხიმს ან ნახშირწყლებს, უკუნაჩვენებია. მას შეუძლია დაარღვიოს მეტაბოლიზმი. თუ გსურთ ცხოველური ცილების აღმოფხვრა, მაშინ დიეტაში მინიმუმ კვერცხი მაინც უნდა დატოვოთ.

диета для женщин после 40

შეუძლებელია ცარიელი კუჭით დაძინება. შეგიძლიათ დალიოთ ჭიქა ცხელი რძე ღამით. ეს ამშვიდებს ნერვულ  სისტემას და აქრობს შიმშილს.

თუ ყველაფერს ზუსტად შეასრულებთ, დიეტის შედეგით ისიამოვნებთ.

აკონტროლეთ წყლის ბალანსი
წყალი აუცილებელია არა მარტო სწრაფი მეტაბოლიზმისათვის, არამედ კანისთვისაც, რომელიც ასაკთან შედარებით ნაკლებ ტენიანობას ინარჩუნებს. ეს უნდა იყოს მუდმივად დატენიანებული. სვით მთელი დღის მანძილზე ყლუპ-ყლუპით წყალი. თუ გიჭირთ, დალიეთ ცოტა ლიმონის წვენით.

როდესაც წყლის ბალანსი ნორმალურია, მაშინ ცხიმები სწრაფად იშლება.

диета для женщин после 40

ძილის ნაკლებობა
სხეულში წყლის შეკავებას, მეტაბოლური დარღვევებისა და თვალის ქვეშ შეშუპებას იწვევს. კარგად უნდა გამოიძინოთ: დასაძინებლად დაწვეთ არაუგვიანეს 12 საათისა და უნდა ადგეთ 7 საათზე.

диета для женщин после 40

მაშინაც კი, თუ თქვენ უკვე იცავთ დიეტას, გაიწმინდეთ სხეული ტოქსინებისგან, სასმელს სვამთ საკმარისი რაოდენობით, მორგებული გაქვთ დღის რეჟიმი, შეამოწმეთ ჰორმონების და ფარისებრი ჯირკვლის ფუნქცია, არ დაივიწყოს ფიზიკური ვარჯიში. ყოველ შემთხვევაში მსუბუქი მაინც. წინააღმდეგ შემთხვევაში, ყველა პრობლემა შეიძლება დაბრუნდეს. სილამაზეს უყვარს აქტიური ადამიანი.

გაუზიარეთ რჩევები სოციალურ ქსელებში მეგობრებსაც, ისინიც დაეუფლონ ჯანმრთელობას წესებს.


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*