ინგლისური დიეტა იდეალური წონისათვის! თქვენი იდეალური არჩევანი!

ეს დიეტა შედგება პროდუქტების სამი ძირითადი ჯგუფისგან: ცილები, ნახშირწყლების შემცველი პროდუქტი, ნედლი ხილი და ბოსტნეული.

პირველი და მესამე სახის პროდუქტები უნდა მივიღოთ კვირაში ოთხჯერ, ნახშირწყლების შემცელი კი – კვირაში სამჯერ.

ცილოვან დღეებში უნდა მივირთვათ ნებისმიერი მოხარშული ხორცი, ქათამი, თევზი გარნირის გარეშე, სურვილისამებრ შეიძლება ცოტა მცენარეული ცხიმის დამატება. ნებადართულია ნებისმიერი ყველი, რძე და რძის პროდუქტები ხილისა და შაქრის გარეშე.

ნახშირწყლების დღეებში შეიძლება ბურღულეულის ფაფები, მაკარონი, პური, კარტოფილი, ნამცხვარი, კანფეტი, მაგრამ იკრძალება რძის პროდუქტები, ხორცი, ნედლი ხილი და ბოსტნეული.

ხილისა და ბოსტნეულის დღეებში შეგიძლიათ მთელი დღის მანძილზე შეუზღუდავი რაოდენობით მიირთვათ ნედლი ხილი და ბოსტნეული მარილის, ცხიმის, შაქრის, დანამატების გარეშე. შეგიძლიათ მაღალკალორიული პროდუქტების გამოყენებაც.

ყოველდღე ნებადართულია უშაქრო ჩაი ან ყავა რამდენიც გნებავთ, ნახშირწყლოვან დღეებში კი შეგიძლიათ ამ სასმელების ტკბილი სახით მიღება.

ეს დიეტა დაგეხმარებათ დაიკლოთ წონაში და გაიძლიეროთ იმუნური სისტემა.

Loading...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*